Manoma, kad amerikiečiai 2020 m. per šias išpardavimų dienas planuoja išleisti 285 mln. JAV dolerių. Internetiniai prekybininkai dažnai pamiršta vieną paprastą dalyką: išaugus pardavimams, reikia atkreipti dėmesį į vietos mokesčių taisykles, kad įmonė ir toliau atitiktų PVM / pardavimo mokesčio reikalavimus visose atitinkamose jurisdikcijose.
Juodasis penktadienis ir Kibernetinis pirmadienis elektroniniams prekybininkams yra labai populiarūs. Šios dienos reiškia tik vieną – PARDAVIMUS, didelius pardavimus. Manoma, kad amerikiečiai 2020 m. per šias išpardavimų dienas planuoja išleisti 285 mln. JAV dolerių. Internetiniai prekybininkai dažnai pamiršta vieną paprastą dalyką: išaugus pardavimams, reikia atkreipti dėmesį į vietos mokesčių taisykles, kad įmonė ir toliau atitiktų PVM / pardavimo mokesčio reikalavimus visose atitinkamose jurisdikcijose.
Lapkričio 27 d. – Juodasis penktadienis – tai Padėkos dienos tradicija, iš JAV išplitusi ir į likusį pasaulį, kai fiziniai ir internetiniai prekybininkai paskelbia didžiausias nuolaidas. Tai labai populiarus metas pirkti įvairiausias prekes, nuo technologijų iki kosmetikos, ir net pradėti ruošti dovanas Kalėdoms.
Lapkričio 30 d. – Kibernetinis pirmadienis – tai didžiausia apsipirkimo internetu diena JAV ir visame pasaulyje, kuri paskatino mažuosius elektroninės prekybos tinklus konkuruoti su didžiaisiais prekių ženklais.
Šiemet Juodojo penktadienio ir Kibernetinio pirmadienio akcijos bus pateiktos kur kas platesnei auditorijai, nes praktiškai visos įmonės perkelia savo veiklą į skaitmeninę erdvę dėl pandemijos. Apsipirkinėti ir bendrauti internetu yra naujas standartas. Vis daugiau žmonių apsiperkant internetu, daugelis elektroninių prekybininkų didina pardavimus esamose rinkose ar net pasiekia visiškai naujas rinkas.
Kaip jau minėta, pardavimai reiškia PVM / pardavimo mokestį ir apskritai – atitiktį. Juodojo penktadienio pardavimų šuolis – puiki paskata verslui, tačiau jis taip pat gali turėti rimtų mokestinių pasekmių. Kuo didesnė ES pardavėjų pardavimų dalis keliauja į JAV, tuo didesnė rizika viršyti nuotolinės prekybos mokesčių ribas. Verta prisiminti, kad tai tapo karšta mokesčių tema 2018 m. birželį „South Dakota Wayfair, Inc.“ byloje (toliau – „Wayfair“), kurioje Aukščiausiasis Teismas leido daugumai šalių pirmą kartą apmokestinti ES ir kitus užsienio prekybininkus.
Jei jau turite stiprią tarptautinę klientų bendruomenę, tai puiku, tačiau ar kada pagalvojote apie prekybos ribas ir kad kai kurių šalių vietos mokesčių institucijos reikalauja užsiregistruoti PVM / pardavimo mokesčio mokėtoju ir vykdyti apskaitą? Jei jūsų metiniai pardavimai yra arti nustatytų ribų kiekvienoje iš rinkų, kurioje parduodate gaminius, dėl šuolio per Juodąjį penktadienį ir apskritai dėl padidėjusios pirkimo internetu paklausos galite šią ribą viršyti. Labai svarbu, kad kiekvienoje rinkoje, kurioje viršijate pardavimų ribą, laikytumėtės taikomų reikalavimų.
Nuotolinės prekybos ir PVM mokėjimo taisyklės ES šalyse yra gana paprastos. Jei eksportuosite prekes iš savo jurisdikcijos į kitas ES šalis, turėsite registruotis kiekvienoje iš jų, jei viršysite jų nustatytas pardavimų ribas. Jei viršysite šią ribą daugiau nei vienoje šalyje, kiekvienoje iš jų atskirai turėsite užsiregistruoti PVM mokėtoju. Tai gali būti gana sudėtingas ir daug laiko reikalaujantis procesas, kuris kiekvienoje šalyje skiriasi. Laimei, dėl naujausių automatizuotų sprendimų labai lengva laikytis reikalavimų, ypač kai galite kreiptis pagalbos į ekspertus.